MKS - Forum marketingu

Pełna wersja: Reklama wideo In-Stream
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Reklama wideo In-Stream to reklama, która wyświetla się przed innym filmem w YouTube. Użytkownik ma możliwość pominięcia jej po kilku sekundach.  Płatność następuje tylko wtedy, gdy użytkownik obejrzy 30 sekund lub całą reklamę jeśli filmik jest krótszy niż 30 sekund. Zachęcam serdecznie do dyskusji na temat tego formatu reklamowego - czy korzystaliście z tych reklam, czy są opłacalne, czy drażnią Was jako użytkowników?
Ja prowadziłem taką kampanię dla hotelu i sprawdzała się świetnie. Koszt za obejrzenie filmiku wynosił 12 groszy. Najważniejsze że płaci się za obejrzenie, a nie wtedy kiedy ktoś pominie filmik. Generalnie - świetne efekty przy niskim nakładzie.
A jeśli ktoś obejrzy np 28 sek. z 30 sekundowego filmiku i pominie, jak wtedy wygląda rozliczenie?
(08-04-2016, 11:17 AM)przemoXYZ napisał(a): [ -> ]A jeśli ktoś obejrzy np 28 sek. z  30 sekundowego filmiku i pominie, jak wtedy wygląda rozliczenie?


Wtedy płatność nie jest naliczona.
Mnie takie reklamy nie drażnią. Dobre jest to, że można ją zaraz pominąć. Jeśli mnie zainteresuje - oglądam do końca. Użytkownik nie jest zmuszany do oglądnięcia filmiku pod przymusem, dlatego to duży plus Uśmiech
A mnie to strasznie wkurza. Było fajnie, yt był rozwijany przez fanów dla fanów, teraz kupiło to google i jest śmietnik straszny... Nie po to nieoglądam telewizji żeby w internetach też walczyć z reklamami. Najgorsze jest to że jak mam odpalona jakąś playliste to one się włączają znienacka. Często też są dużo głośniejsze co mnie nieraz zwala z krzesła. Zastanawiam się też co daje im taka reklama, która nawet jeśli odpali się cała to jej nikt nie obejrzy bo np mnie idzie sobie muzyka a ja jestem w innym pokoju, to reklamy i tak nie widzę i ją olewam.