MKS - Forum marketingu

Pełna wersja: Kiedy reklamy szokowe się sprawdzają
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
O tym, że szok dobrze działa na człowieka, wie chyba każdy. Oczywiście często reklamy tego typu to czyste przegięcie, ale moim zdaniem są obszary gdzie mają stu procentowe uzasadnienie. Na przykład dobrze sprawdzają się jako kampanie uświadamiające kierowców. Bilbordy ze zdjęciami z wypadków i tekstem "po alkoholu nie jadę" moim zdaniem mają sens. Co o tym sądzicie?
(08-09-2016, 08:31 AM)Virus66 napisał(a): [ -> ]O tym, że szok dobrze działa na człowieka, wie chyba każdy. Oczywiście często reklamy tego typu to czyste przegięcie, ale moim zdaniem są obszary gdzie mają stu procentowe uzasadnienie. Na przykład dobrze sprawdzają się jako kampanie uświadamiające kierowców. Bilbordy ze zdjęciami z wypadków i tekstem "po alkoholu nie jadę" moim zdaniem mają sens. Co o tym sądzicie?

Moim zdaniem takie kampanie są potrzebne, żeby uświadomić ludziom różne problemy. Ale już na przykład plakaty ze zdjęciami szczątków płodu po aborcji są dla mnie lekkim przegięciem :/